Her finder du de mest stillede spørgsmål og svar.

Hvordan fungere BeerDeal?

Som kunde ved Beerdeal får du adgang til mere end 150 forskellige øl fra mere end 50 bryggerier. På dit køb spare du mere end 20% i form af loyalitetsbonus, som du kan anvende ved dit næste køb hos os. 

Hvad er Loyalitetsbonus?

Loyalitetsbonus optjener du på dit køb ved BeerDeal. Bonussen svare til minimum 20% af dit køb hos os og gælder alle vores produkter.

Køber du vare for f.eks. 500 kr. får du 100 kr. bonus dvs. i forholdet 1:1 i kontakt rabat.

Læs mere om Loyalitetsbonus

Har i Fragtfri levering?

Vi tror ikke på fragtfri levering, fragtomkostningerne vil altid blive langt på varens pris derfor vil vi gerne synliggøre, at der er fragt på produkterne. Til gengæld opspare du som kunde 20% loyalitetsbonus (svarende til 20% rabat) som kan anvendes ved næste køb som rabat eller betaling for fragten.

Vi tager fast altid 49 kr. i fragt uanset mængde. dvs. køber du for 300 kr. ved hvert køb, så optjener man svarende til 60 kr. i bonus, som man kan bruge til betaling af fragten.

Læs mere om 20% loyalitetsbonus her
Jeg ønsker, at reklamere over mit køb, hvordan gør jeg det?

Hvis du ønsker, at reklamereover dit køb, bør du kontakte os hurtigst mulig, 

Ved reklamation skal du henvende dig på email: info@beerdeal.dk (husk at angive ordre nr., navn, telefon nr. mm.)

Du kan læse mere under vores handels betingelser

Hvordan er jeres Cookie- og privatlivspolitik?

Du kan læse mere om vores Cookie- og privatlivspolitik

Læs Cookie- og privatlivspolitik
Giver i Prisgaranti?

Ja vi giver prisgaranti på vores produkter

Læs mere om prisgaranti
Kan jeg købe alle de øl jeg ønsker?

Ja det kan du som udgangspunkt. Vi vil i korte perioder køre begrænset antal på nogle produkter. Vores erfaringer viser, at der er flere der går sammen om et større køb for at dele fragten fragten.

Skal jeg betale pant?

Ja alle vores priser er ekskl. pant. Dette er en afgift, som du får tilbage ved returnering i flaskeautomaterne. 

 

Er det muligt at købe/afhente varerne på jeres adresse?

-OPDATERING: VI HOLDER KUN ÅBEN FOR AFHENTNING UDENFOR- BUTIKKEN/LAGERET GRUNDET CORONA RESTRIKTIONERNE.

Ja, vi holder åben på vores lager/butik hver torsdag fra kl. 18-21.00

Efter du har valgt de ønskede vare, vælger du afhentning lokal under fragt. 

Ved bestilling senest tirsdags kl. 12.00, vil varerne kunne afhentes efterfølgende torsdag. 

Du vil stadig optjene dine 20% loyalitets bonus – Læs mere om Loyalitetsbonus

Hvornår kan jeg forvente mine vare bliver leveret?

Vi forsøger altid at få pakket din ordre hurtigst mulig. Vi bestræber os på at afsende varerne mellem 2-3 dage afhængig af bestillingstidspunktet. I nogle tilfælde er vi nød til at bestille øllene hjem først fra bryggerierne. I tilfælde hvor varerne først kan afsendes senere end 4 dage giver vi besked omkring dette hurtigst mulig. Vi får vores produkter leveret både med GLS og DAO pakkeshops.

Du kan læse mere under vores handels betingelser

Kan jeg retunere mit køb?

Der er 14 dages fortrydelsesret på hele ordren fra levering/afhentning. Ved returnering vil køber selv skulle afholde returomkostningerne. Optjente loyalitets point vil også blive fratrukket saldo.

Læs mere i vores Handels betingelser her
Hvordan kan i kontaktes?

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål til produkter, ordre eller forespørgsel på større mængder.

Se kontakt oplysninger her

Sådan fungere BeerDeal.dk

Vælg dine favorit øl

Betal dine favorit øl

Levering eller afhentning af dine favorit øl

Få din Loyalitetsbonus